zondag 15 april 2012









Lieve volgers, 


Ik heb lang niet meer op blogspot gezeten, omdat ik het te druk had met andere dingen Of omdat ik er gewoon geen zin meer in. Ik had deze blog eigenlijk verwijderd en een nieuwe aangemaakt met de zelfde naam: keepgoingthegoodwork. Maar daar had Ik al snel spijt van en had ik het verwijderen van deze blog maar weer ongedaan gemaakt. 


 Ook wil ik even wat meer inspiratie opdoen dus laat je blog adres achter in een reactie (wees gerust ik steel geen dingen) ook leuk voor andere mensen die weer naar jouw link kunnen kijken.


Heb je nog tips voor mijn blog, stuur het me. 


 love, Maria

1 opmerking:

  1. bedankt voor je reactie , heel lief !
    ik heb dit dus precies hetzelfde, ik vindt dat je er ook gewoon niet verplicht aan bent om zo vaak te posten. Eerst zat ik ook echt 24/7 op mijn blog en als je daar juist even afstand van doet krijg je ook meer inspiratie !

    als nog vindt ik je blog heel leuk !
    xxx
    lotte
    mylifeaslotte.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen