zondag 25 december 2011

Sorry dat ik de laatste tijd zo weinig post, ik heb het erg druk de laatste tijd omdat ik in een grote musical speel en school enzo. Ik dacht vandaag, laat ik ook maar eens een outfit posten. Het is een beetje in het teken van kerst, jammer genoeg sneeuwt het niet en als ik naar buiten kijk lijkt het meer op een lente dag dan dat het winter is. De foto's zijn maar met een webcam gemaakt dus vandaar is de kwaliteit niet zo heel erg goed. Ik wens jullie allen nog een hele fijne kerst! En sneeuw foto's krijg je nog tegoed. 




ketting - pieces
blazer - H&M
rokje - H&M 
haarband - H&M

Ja ja, ik hou nog al van de H&M (:

3 opmerkingen:

  1. Super leuke outfit! Die ketting is echt super vet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super outfit !
    Ik hou van all black outfit met een eye-catching detail, en dan die ketting wauw!
    Trouwens ik geloof dat Ruby dezelfde rok heeft in kaki ;)

    BeantwoordenVerwijderen